HjemSystemguidenOm osFor leverandører
workpoint365-logo

workpoint365

workpoint365

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af workpoint365

Med denne software får i en cloud-baseret platform, der er designet til at hjælpe virksomheder med projektstyring, dokumenthåndtering og samarbejde. Kerne i WorkPoint 365 er at systemet er designet til at integreres med Microsoft Office 365 og SharePoint, hvor man her kan få fuldt udbytte af funktioner som avanceret projektstyring, workflows, rapportering og compliance. Softwaren er designet med brugeren i tankerne, og er derfor et intuitivt redskab alle medarbejdere kan give sig i kast med.

Hvem er workpoint365 egnet til?

Workpoint er en af Danmarks førende leverandør af softwareløsninger til projektstyring, dokumenthåndtering og samarbejde. Softwaren er yderst fleksible og er derfor egnet til alle type virksomheder der arbejder inden for projekter. Platformen har været anvendt af små og mellemstore virksomheder såvel som store globale virksomheder. WorkPoint 365 er især populær blandt virksomheder, der allerede bruger Microsoft Office 365 og SharePoint, da man herved udnytter softwarens funktioner fuldt ud.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

workpoint365 vises i følgende kategorier

workpoint365 produktfunktioner

Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering

Ingår

Kundeadgang for projektstatus

Ingår

Medarbejderkartotek

Ingår

Projektdashboard/ Ganttdiagram

Ingår

Ressourceallokering

Ingår

Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning

Ingår

Skemalægning

Ingår

Tilbudsværktøj

Ingår

Tjekliste - ordreflow

Ingår