Hvilket e-mailværktøj skal jeg satse på?
E-mail markedsføring er en meget populær metode til at skabe og vedligeholde relationer med ens kunder. Samtidig med at du udsender information, som kunden kan bruge, promoverer du din virksomhed og styrker dit brand. At sende automatiserede nyhedsbreve og arbejde med indholdet er derfor ikke bare sjovt. Du kan også effektivt måle effekten af din markedsføring f.eks. gennem antallet af åbnede e-mails, og du kan filtrere og sortere udsendelser efter kundetype. Ved at markedsføre jer selv og jeres produkter via e-mail kan I også indsamle værdifulde oplysninger om jeres kunder - f.eks. hvad for noget indhold de er interessrede i, hvilket gør det nemmere at skræddersy nye kampagner og udsendelser.
Men behøver du sidde med kundelister nedskrevet i et Word-dokument? Åh nej! Der er flere virkelig smarte værktøjer til e-mail markedsføring på markedet i dag, som kan hjælpe dig i gang. Vælg et e-mailværktøj eller en e-mail markedsføringsplatform, der passer til dine behov og din virksomhed. Har du en mindre virksomhed? Så start evt. med at prøve et af de gratis e-mail værktøjer på markedet, som ofte kan bruges til et afgrænset antal kunder, for at teste det og se, hvad dit behov er. Ønsker du at få adgang til flere smarte funktioner eller få en skræddersyet løsning, der gør, at nyhedsbrevets er i overensstemmelse med jeres grafiska profil, findes der andre værktøjer. Begynd at læse og sammenligne værktøjer med BusinessWiths sammenligningstjeneste og vælg derefter dit værktøj. Held og lykke med din e-mail markedsføring!