Hvorfor skal jeg have et sagsbehandlingssystem?
Er du stadig usikker på, om du virkelig har brug for et system? - til sagsbehandling eller kundeservice. Eller skal du overbevise din chef eller en anden medarbejder, om at I skal investere i et smart værktøj til at løse alt fra kundespørgsmål til protokoller eller andre ærinder? BusinessWith lister tre grunde til, at en virksomhed tjener penge på at have et smart sagsbehandlingssystem.
Tid er penge
Skriver du spørgsmål fra kunder ned på post-it notes, der lægges i en bunke? Eller ligger vigtige dokumenter i en mappe og samler støv, som du undlader at følge op på, før at det er for sent? Det ikke at have nogen orden i sagerne, dokumenter, anmodninger eller andre dokumenter betyder, at du spilder tid og arbejder ineffektivt. Det betyder også, at man risikere vrede kunder, som venter forgæves på svar. Med et sagsbehandlingssystem har du det fulde overblik og kan arbejde smartere, hvilket sparer tid. Og tid er meget ofte lig med penge.
God kundeservice = godt omdømme
Når e-mails, telefonopkald og beskeder besvares rettidigt, går dine kunder eller dem, der henvender sig til dig med spørgsmål, derfra tilfredse. Og hvem vil have utilfredse kunder? Et sagsbehandlingssystem hjælper dig med at se status på indgående anmodninger, prioritetsrækkefølge og har ofte funktioner såsom sags- og svarskabeloner, chatsupport og kan give udarbejde statistik, samt hjælpe dig med opfølgning. Når du får styr på dine sager og kan reagere effektivt på dine kunders henvendelser, bredes et godt ry hurtigt, og du får loyale kunder. At som kunde f.eks. få et automatiseret hurtigt svar på, at du arbejder på sagen, køb dig tid og er en del af god kundeservice.
Få statistik over dine sager
At få statistik over alt fra svartider til hvad de forskellige sager handler om , giver et komplet overblik over, hvordan din sagsbehandling ser ud, og hvad du er god til eller hvad du kan arbejde på. I de statistiske værktøjer kan du også se, hvilke tidspunkter du modtager flest sager, hvilket kan være godt at kende for at bemande korrekt og forberede sig på, hvilke spørgsmål der modtages og på hvilke dage.
Sammenlign allerede i dag de bedste sagshåndteringssystemer her hos BusinessWith