Hvad har jeg brug for at vide om field service?
Et velfungerende system til field service vil klart forbedre arbejdet for dem, der arbejder "i marken", så de kan fokusere på at udføre deres opgaver og løse problemer for kunderne - uden at opleve problemer med den administrative del af arbejdet.
At vælge det rigtige værktøj til netop din virksomhed er ikke altid en nem opgave, da der kommer flere og flere udbydere på markedet og tilbydes flere og flere funktioner. Live GPS-sporing, automatiserede sms'er eller e-mail-advarsler og post-job-værktøjer er alle funktioner, der kan hjælpe din virksomhed med at vokse, fordi I kan forbedre kundeoplevelsen. De fleste værktøjer omfatter fakturering eller en eller anden form for betalingsløsning. I stedet for at have tingene spredt, er alt centraliseret ét sted.
Hos BusinessWith anbefaler vi, at du inddrager de medarbejdere, der arbejder i marken for at forstå, hvad deres ønsker og behov er. Hvordan er deres daglige arbejde? Hvor er der forbedringspotentialer? Hvilke problemer bør et eventuelt system til field service løse? Hvordan ser din planlægning og tidsrapportering ud i dag, og hvad kunne være være ønskeligt? Hvad er ønskerne til faktureringsdelen?
Når du ved, hvad du leder efter, er du velkommen til at sammenligne de forskellige værktøjer her på BusinessWith.