HjemSystemguidenOm osFor leverandører
GetOrganized-logo

GetOrganized

GetOrganized

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af GetOrganized

Med dette online IT-værktøj får i en platform der gør det nemt for jer som virksomhed at håndtere elektronisk dokument- og journalhåndtering samt generel sagsbehandling. Værktøjet tilbyder en række funktioner der hjælper jer gennem sagsbehandlingen, som fx. dokumentstyring, sagshåndtering, hvor der er lagt specielt fokus på sikkerhed og compliance i forhold til overholdelse af GDPR lovgivning. Med de mange forskellige moduler kan i som virksomhed strømline jeres sagsbehandlingsprocesser og samtidig reducere jeres omkostninger

Hvem er GetOrganized egnet til?

GetOrganized er en software der kan benyttes af en lang række virksomheder på tværs af forskellige brancher. Værktøjet har både hjulpet små startups samt store virksomheder, der har komplekse behov for dokument- og journalstyring. Herunder virksomheder på tværs af brancher som sundhedspleje, finans, juridiske, offentlige myndigheder, uddannelse.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

GetOrganized vises i følgende kategorier

GetOrganized produktfunktioner

Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)

Ingår

Digitale formularer & selvbetjening

Ingår

Helpdesk sagsbehandling

Ingår

Integration med ERP/CRM

Ingår

Kundeservicestyring og support

Ingår

Kundetilpasse & redigere rapporter

Ingår

Sags- & svarskabeloner

Ingår

Selvbetjeningsportal

Ingår

Servicestyring

Ingår

Statistik & opfølgningsmodul

Ingår

Uddelegering og tilkobling af undersager

Ingår

Videndatabase

Ingår

Webhooks og API

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Sagsstyringssystem